And I'm lost...

and lost now that you are gone
I'm lost lost
the heavenly host is gone
I've been here for a while
hanging out with the rebels in the roses
I am falling to the ground
try to find you and tell you I'm sorry



det finns mer än en anledning
till att jag älskar mina serier
och mina filmer
mer än att de är ett sätt att fly
verkligheten en stund
den andra är musiken
när man hittar någon låt med magiskt sound
eller texter som får hjärtat
att slå lite extra hårt
det är ju egentligen något sådant
jag skulle syssla med

men hur?




Dagens soundtrack: Everest - Rebels in the roses





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0