Even the best...

fall down sometimes
even the wrong words seem to rhyme
out  of the doubt that fills your mind
you finally find
you and I collide

 
 
 
jag har kommit överrens med mig själv nu
efter många långa om och men
att jag just i det fallet
inte ska lägga skulden på mig själv längre
om någon påstår att de ska kämpa för en
då får de väl också se till att göra det
och var jag då inte värd ansträngningen
är det väl ändå dags att gå vidare
till något nytt
något bättre
vem vet?
kanske kan jag få det där filmslutet jag också
 
 
 
Dagens soundtrack: Howie Day - Collide
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0