Now he's gone...

I don't know why
and till this day sometimes I cry
he didn't even say goodbye
he didn't take the time to lie





ibland
som nu
så undrar jag vad det är som är fel på mig
varför jag inte var värd att anstränga sig för
och det gör riktigt ont i hjärtat
och i magen
att inse att alla de där fina orden
bara var en försköning av vad som verkligen pågick
ingen verklighet
inget äkta

och då ångrar jag alltihop
önskar att det aldrig hade hänt




Bang bang he shot me down
Bang bang I hit the ground
Bang bang that awful sound
Bang bang my baby shot me down...






Dagens soundtrack: Nancy Sinatra - Bang bang (my baby shot me down)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0