Hey can I borrow a knife from you...

I think I'm gonna cut out my own eye's
'cause they're pretty tired now...


Köpte egen julklapp till mig själv i tisdags, PS2 och Pacman rally, äntligen något som kan ersätta Mario Kart nu när F:s kompis gått och sålt det...
Lyckades även att inkassera ett snapsglas och en penna från Oléo under kvällen. Den gamla Emmie är tillbaka! Glaset gick dock vidare till Malle och pennan, jaa, den hamnade i bakfickan och sen någon annanstans. Var detta annanstans ligger är ännu oklart.

- Lycka är att ha en bästa kompis att däcka med i baksätet på vägen hem... <3


Och snart är det dags för träning igen. De två senaste månaderna har väl bestått  av typ 2 träningar och 2 U-lagsmatcher... Det börjar klia rejält i fingrarna. Har inte haft ont i halsen sen i lördags nu, så det kanske är över nu?


Snart kommer också "Året 2007" i listform.... filar bara på en del detaljer (det kan ju folk få tro om de vill, egentligen går det till så att jag sätter mig framför datorn, skriver ner det som dyker upp i huvudet, vilket brukar innehålla de senaste 3 månaderna och sen glömmer jag resten....)


Borde börja med hemtentan oxå... men dagen har spenderats i Ljungby, bland annat hos veterinären, så det sket sig... som vanligt. Imorrn dock!! Då jävlar... ! (?)


We may not be togheter but it's always You and me....

Och jag ska bli som vanligt M, jag lovar!




så går dar dom gör ju det och en dag kommer du

tror det passar sej eller går bra eller att du på nåt sätt skulle kunna få rymmas i min värld det spelar ingen roll var säjer du redan från början men in kommer du bakvägen tror jag alldeles bakifrån för helt plötsligt står du där dina läppar tre centimeter från min nacke och alldeles för nära

vi har setts förr för min scener har sträckt sej till dina men jag vet inget om dej säjer jag och när du rör mej utan tillåtelse ryggar jag tillbaks

du är längst ifrån vemsomhelst jag kan tänka mej

vad är det du vill ha för mej är det inte säjer jag och du skrattar jo hela tiden och du är tusen år äldre minst och det måste vara bra tror jag för du kan hålla i hårt när det blåser och lägger du dej över mej täcker du helt och hållet och jag syns inte ens tänk jag

syns inte ens

Åsa Ericsdotter, så säger hon det jag vill säga



Och btw, det blev en tredje säsong av Gilmore girls... får dra ner på nåt annat! ;)



Dagens soundtrack: Broder Daniel - Lemon, demoversionen



ego

Det är MIN blogg... det innebär bilder på MIG!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0