Hey can I borrow your toolbox tonight?


think I'm gonna build a new home....


Dagens upptäckt är att barn inte är min grej... inte innan de är rumsrena iaf... Och mitt rum behöver saneras... Tack kära Tobias.... det blir inga julklappar imorrn för din del.... eller kanske...

Efter den lukten står det iaf klart att bli mamma inte är något alternativ för min del... Ever! Men det visste vi ju egentligen redan innan.

På tisdag blir det Oléo igen. Senaste besöket där var på Malles födelsedag visst... Och det var ju ett par månader sen. 9 för att vara mer precis.



-har jag fastnat sådär i en låt igen, som bara jag kan....*repeat repeat repeat*-


suddade ut honom suddar ut dom allihop förlorar inte mer

det är bara på låtsas nu

låtsas eller

gå itu



Åter till DVD:n och andra säsongen av Gilmore girls. Börjar bli jobbigt det här, för snart är den slut och då måste jag ha tag i tredje säsongen. Det är inte just det som är själva problemet, utan mer hur jag får tag i pengarna till den! Och kom inte och påstå att jag kan ladda ner den. Här är det orginalförpackning som gäller!!!


Dagens soundtrack: Amanda Jenssen - It's gonna be alright


tomtefar

Pappa behöver skaffa mage.....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0