Ibland kan även jag...



Självförtroendet är på topp just nu
Ut till postlådan för att se vilket skräp
som kunnat tänkas hittas där
Endast ett stort vitt kuvert med
Växjö Universitets logga på
Resultatet av förra kursens
avslutande hemtenta
Shit tänker jag
Men nu är det ju så att ibland
ibland är jag jävligt bra!
Så jag inkasserade ett VG i kursen
och med omdömen som det här
så känns dagens tråkuppgifter som skulle gjorts
väldigt väldigt långt borta


"En imponerande skrivning! Hemtentan är klart och tydligt disponerad.
Svaren är väl avvägda och detaljerade. Språket är följsamt och levande.
Det syns att du har jobbat hårt med texten, men också att du har en
påtaglig skrivarbegåvning. Extra glädjande att se är att du uppvisar en högt
utvecklad förståelse för det vetenskapliga hantverket som sådant (tolkningsarbete,
källor, perspektiv mm)."

Jag äger!! (:



Dagens soundtrack: Fortfarande Jeff Buckley - Hallelujah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0