It only takes a flashlight...



to create a monster...


Jahaa, så var då Vöikers utslagna ur senior DM. Snöplig förlust med 3-2. Sista målet med halvminuten kvar. Klara i målet och JP var planens bästa. Dessutom kanonmål av den sistnämnda...

Köpte även en extra handkontroll till mitt PS2. En rosa...........

Pratar skit med Sötnöten på msn.... Min själsfrände och radarpartner. Mohedas försvar har aldrig varit så stabilt som när vi spelade ihop... Erhmm, förutom under den perioden vi inte kunde dra långbollar från egen planhalva någon av oss. Sötnöten drog dom utanför sarg och jag fick liksom inte riktigt upp dom... Dessutom smittade vi av vårt humör på varandra. Sötnöten blev hetare ("Men lugna ner dig för i helvete!!" Säsongens höjdpunkt, tillsammans med den regelrätta tackligen bakom mål) och jag blev lugnare... Med facit i hand så skulle man ju hållt sig till henne och inte bytt lag.... Nu får man stå sitt kast. Den här säsongen är förstörd, så egentligen kan jag redan nu börja fundera över nästa. Och då kommer det till följande tre funderingar:

1. Stanna i Vöikers
2. Gå till Alvesta
3. Sluta helt och hållet....

Det tåls att fundera över...



Nää, nu  är det One tree hill



Dagens soundtrack: The Gossip - Standing in the way of control


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0