jag har kvar av sommarn om Du behagar...


- förlust... för ineffektiva helt enkelt. Thörnberg dominerar som alltid, Pelle fick göra första målet för säsongen och Grillfors var helt okej!
- har fakiskt börjat med hemtentan.. men mängden är dock inte särskilt imponerande...det är en dag imorrn oxå!

har du inte märkt att stjärnorna sitter fel? att fåglarna sjunger falskt att månen ligger för långt åt höger att träden tappat blad och fått nya i fel färg att vindarna tappat bort sej att vågorna går åt fel håll att molnen fallit isär attt mörkret slocknat? att jag fattas älskling och du för mej att det inte är våra stjärnor som gnider sej mot varann och exploderar om nätterna och att det är fel! att det är katastrof! att det betyder att snart tappar solen också bort sej och snön och myggen och så går alltihop sönder och i kras och i tusen bitar

 

jag knackar på och ringer och ropar men så länge han inte släpper in mej fortsätter det regna och dom tittar på sina väderkartor och räknar i sin statistik och det börjar hagla och det blir minusgrader och dom klistrar upp löpsedlar förstår ingenting kan bara inte förstå och det blir juli och mörkare och mörkare och bara jag vet varför


Snart raderar vi
Försöker iallafall
Ska försöka så hårt
Men det skulle nog hjälpa om man visste varför
Om det finns någon förklaring
eller att det bara är så att man inte duger?!


det enda jag ångrat nånsin är att jag lämnade hans himmel




Nu blir det Gilmore...


Dagens soundtrack#3: Lasse - Du gamla fria nord, live i Väggahallen


image12

Mannen i mitt liv <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0