Jahaa jaa...

Har verkligen inte lust med det här. Det kryper i hela mig bara av tanken på kvällen. Kommer på såå många saker jag skulle kunna göra istället. Se andra delen av Jane Eeyre på ettan, plugga, se färdigt GG, sortera CD-skivorna (dom är dock redan sorterade, men pluggandet hade nog tagit större delen av kvällen, så jag hade inte behöver göra det ändå), måla, rita, fundera, spela Tekken... jaaa, on and on it goes. Jag vill inte!! Men jag ska... Man kanske kan smita tidigt?!
Vad tänkte jag på egentligen när jag tacka ja till en fest helt SJÄLV?! Sånt kan sociala personer göra. Inte jag. Jag skyller på den gemenskap jag kände med klasskompisarna som befann sig vid samma bord som mig när jag fick sms:et... Så gör jag. Jag skyller på dom! För S tänkte på mina matvanor utan att jag sa något och fixat Sojakorv... då MÅSTE man gå...


Förresten så glömde jag, årets skratt måste gå till Nassim Al Fakir!!

http://www.youtube.com/watch?v=L8E7YCBgi5E



Jaja.... Peace out!



Dagens soundtrack #2: ABBA - Happy new year... (!)



Kommentarer
Anonym

Gott nytt år :)

2007-12-31 @ 16:01:26
URL: http://maaango.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0