men det är för sent...


- 6 mål av mig på tvåmålsspelet... märks att man varit borta ett tag, bara då jag gör mål! Men å andra sidan visar det ju att det finns något där, gäller bara att locka fram det lite mer....
- Kollade andra bloggen, den UTAN censur som ingen har adress till ;), innan jag åkte, två timmar senare hade 259 besökt den. 200 pers på två timmar... Rekordet är typ 650 på en dag... Var har man dykt upp då för någonstans??
- 4 dagar kvar och sen aldrig mer... 4 dagar och sen aldrig mer det numret på displayen, aldrig mer den personen i tankarna och aldrig mer undra. Bara glömma och det ska bli jävligt skönt!!!
- listan börjar bli klart.... och jag missar hälften....
- 3:e säsongen kommer imorrn... hehe


och det hjärta som skulle bli Ditt på nåt vis, fryser nu sakta till is...



men jag är för feg...



Dagens soundtrack #2:
Lars & Lisa - Kom änglar ("Nu Lisa, ska vi välta hela Östergötland!)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0