Men jag stannade på mitt rum....


och såg dagarna gå...


- har precis avslutat en stadig frukost bestående av, ett halvt glas O'boy... Tack för den! Känns som det börjar bli dags att ta tag i mina matvanor. Kanske inte konstigt man har dåligt immunförsvar nu för tiden?
- Läste Smp samtidigt och hittade en bild på några av mina F12-tjejer, från Tomtecupen i fotboll i V-sång. Dom dominerade även där!! Allra stoltast över dom blev man, när de var med och spelade i senaste U-matchen i Vöikers. Gick in och tog för sig som vilka spelare som helst, även om motståndarna var två gånger större nästan. Hade ett par riktigt vassa målchanser och A tog för sig rejält i sargduellerna. En var tillochmed nästan hela vägen över!!

Okej, såhär är det

2007 Års:

tryggaste
: Malles hand en av de första dagarna på året, inne på Oléo
ängel: Mormor <3
konsert: som vanligt, Lasse, Marit & The Ark, men iår tillkommer Mustasch
bästa: CSM07
första gång: svimmade vid blodprov...och opererades, sen att det bara gällde stortån hör inte dit!
Betsy: Betsy... min "nya" bil
flytt: min egen ("tillbaks till sitt flickrum, hem till mor")
skiva: Shout out louds - Our ill wills, Lasse - Daugava
brorson: Theo, 2007-02-19
cover: Amanda Jenssen - Hallelujah, Jonna Lee - DC sleeps alone tonight
lättnad: Inga cancergener i den här kroppen inte! (dock i brors, men han kan inte få bröstcancer!!)
smärta: Halsen...
nedläggning: Moheda IBK:s damlag, saknar som fan!
frisör: Nannie, ingen annan än kusinen får någonsin röra mitt hår igen (möjligvis Hanna!)
mest korkade: Jag! Som går på samma sak en gång till. Hur dum får man bli? Och fastän man skulle kunna summera det som ett par av de bästa veckorna någonsin, så fanns alltid oron gnagande där bak...
blogg: http://detvarintejagdetvarsossarna.blogg.se
misstag: Byta lag
höjdpunkt: Finns ett, ett minne som är bättre än något annat, men det ska raderas tillsammans med allt annat kl 0000 ikväll!
mest lyssnade låtar:

* Lars Winnerbäck - Tidvis & En tätort vid en slätt
* Hästpojken - Shane MacGowan
* Kate Nash - Nicest thing
* Regina Spektor - Samson
* Amanda Jenssen - It's gonna be alright
* MIA - Jimmy
* Maskinen - Alla som inte dansar
* Mustasch - Double nature
* Elin Ruth Sigvardsson - How you dug your own grave
* The Dora Steins - Stay (you don't have to go)
* Billie the vision and the Dancers - Overdosing with you
* Robyn feat. Kleerup - With every heartbeat
* Säkert! - Ditt kvarter
* Lykke Li - Little bit
* Those dancing days - Hitten
* Nelly Furtado - Say it right


Ikväll är det fest och jag har ingen lust, så de kommande timmarna ska spenderas med att jobba upp stämningen. Sen är det nedräkning. Sen är det Häj då!


det går sönder en gång senare går det sönder alltihop

hade jag vetat att det var sista gången jag såg honom skulle allt gjorts annorlunda men det gick inte när han gick jag klarade det inte skulle aldrig ha kunnat




Gott nytt år...



Dagens soundtrack: Marit Bergman - This is the year (& Mando Diao - Never seen the light of day)



Kommentarer
Sarapara

Ville bara säga att jag läser och att jag hoppas att du får ett förbenat bra år 2008. Pusspå

2007-12-31 @ 13:34:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0