min bror och jag...



vi är födda av  samma mamma... eller hur fan går låten?
Iaf, på lördag tar vi Betsy in till la stada
tillsammans med alla andra sista-minuten-julklapps-handlare
Jag är färdig
Men nu är det ju så att ingen, utom sötaste El Frido, kan köpa julklappar
till mig
Så jag får antingen köpa dem själv och ta betalt
eller följa med själv och peka!
Spå på lördag pekar jag och bror betalar!!


Sötaste El Frido jaaa, hur skulle man klara CSM utan henne?
Tackar som allra mest för julklappen. Snacka om dåligt samvete
jag har nu eller!!!


Och för det tredje så har jag precis lyssnat på den akustiska versionen
av No time for us med Broder Daniel.... gissa om den fastnat!!


Men nu blir det Discovery chanel med bror min... den yngre av de äldre!


If I could change one thing in life
I'd make time for us...




Dagens soundtrack: Broder Daniel - No time for us


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0