och du blir aldrig en vän igen...



- Tredje säsongen av Gilmore idag.... blir läggdags framåt 0230-snåret kan jag tänka mig, men först blir det Canal+ och HV - Djurgården..
- drog upp Malle ur sängen idag och drog till stan... är jag mkt glad över!
- har fortfarande inte börjat med hemtentan..."Organisering och ledning av idrotts-och hälsoorganisationer". Jaja, vad är universitetsstudier utan lite stress?!
- sista De luxe i P3 idag.... :/

jag ska sakna din välsignelse
när stormarna rasar
länge ska du fattas
i den vådliga stan
tack öför skymningens sånger
tack för nattens alla lögner
tack för rodnaden om morgonen
och drömmarna på dan





Dagens soundtrack: Lars Winnerbäck - Daugava



Kommentarer
emmademma

Du verkar vara en poetisk prick. Och gilmore girls gillar du.. Det är bra!

2007-12-28 @ 22:06:24
URL: http://emmademma.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0