Nicest thing...



med Kate Nash... over and over again
Det är nästan så det skär lite i hjärtat
när man lyssnar på den låten och samtidigt
kopplar på hjärnan och minnena...

"Det är ändå en tillfällig tyngd som faller hamnar över en
när man blivit ointressant för någon som man faktiskt intresserar en.
Speciellt som den omöjligt kan veta hur sällsynt det är, att man orkar
uppbåda intresse för någon överhuvudtaget."


- Jag har tappat bort min dyrbara choklad, jag inhandlade för en halvtimme sen.
Jag hittar den inte. Har slängt ut alla böcker ur skolväskan (sååå högstadiet, även om det
nu handlar om universitetet), vändt upp och ner på bilens inredning utifall att den på
något sätt hamnat någonstans där den inte skulle och även genomsökt plastpåsen
med bananerna, förgäves! Tänk, för den summan kunde jag fått en halv piggelin!
Euroshopper... ja visst!
- Jag är rätt jävligt trött på helger. Speciellt nyktra sådana. Men allra särskilt dom som spenderas
framför datorn och teven!
- Någonslags debut imorrn i A-laget. Iaf i seriesammanhang. För att citera Gud: Den vinner som är trägen...


"Och visst väcker det en smula mindrevärdskomplex i en och man upptäcker återigen
att det var onödigt att blanda in andra människor i sitt liv..."



Dagens soundtrack: Camera Obscura - Super trouper





Kommentarer
Elias

"Nicest thnig" är kanske den bästa text som skrivits på 2000-talet.

2007-12-21 @ 02:21:47
URL: http://eliasreflex.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0