You don't know what love is...


(you just do as your told)


Fars dag idag. Och det ska ju firas, vilket innebär hela familjen samlad.
Och uppväxt med två äldre bröder bör man ju tycka att den tekniska
sidan skulle infinna sig hos någon av dessa. Så är inte fallet, nej!
Utan när min käre bror skulle ladda DVD:n åt de små odjuren
stoppar han helt enkelt in skivan i DVD:n... utan att öppna luckan!
Vilket slutar med att vi får hämta pincett och ficklampa för att försöka
få ut eländet... Ut kom den iaf på något sätt. Hur vet jag inte, men det
sista jag hörde var "vi får öppna upp hela skiten".
Så kan man ju oxå göra om man vill...


redan innan midsommar går en plötslig sommar itu går itusenbitar


- Jag ska ha teorilektion med mitt F12... hur fan ska det gå??
- Tredje helgen i rad nykter. Det går utför igen...
- Har ritat änglar till M:s tatuering... ehmm...


Dagens soundtrack: The Wombats - Let's dance to Joy Division, hade nog varit en bra festalåt
Dagens YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=1uwOL4rB-go


Theo o hans far

Den otekniske fadern och hans son...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0