Allvarligt talat...

okej att all mighty Facebook är ett tidsfördriv som fyller sin funktion på ett utmärkt sätt, men det känns ändå som att folk borde ha något bättre för sig klockan 0422 och 0635 på morgonen än att utmåla mig som bitter! Vilket jag för övrigt redan är väl medveten om...
En av alla de här oerhört lama "applications", som man självklart ändå addar, är Sweetest person contest. I denna oerhört trevliga application, kan man utnämna folk till antingen "Sweet" eller "Bitter". Två dagar i rad nu har jag blivit informerad via mail, att "Oh no. Someone thinks you're bitter". Då jag inte får reda på vem som gör detta, så får jag helt enkelt skriva mitt försvarstal här, istället för att läxa upp personen/personerna i fråga rent fysiskt.
Fine, jag är bitter. Men det vet jag om! Frågan är ifall de har någon aning om varför?!
Förresten så spelar det liksom ingen roll, för mit bland alla dessa oviktiga personer, finns de viktiga. Och så länge de ser mina bra sidor (och har vett nog att säga till när mindre bra kommer fram) så spelar det ingen roll med någon fånig utmärkelse, på nåt lameass community!!

Man kan ju också undra vem det är som är bitter, när man inte har nåt bättre för sig vid den tiden på dygnet än att logga på F-book!



Bra start på dagen... (:


För övrigt tror jag att jag fått virus på min dator... igen!





Dagens soundtrack: The Dora Steins - Stay (you don't have to go)


Kommentarer
ninna

Skicka ett mejl till [email protected] när du tröttnat på viruset och vill ha bort det.

2008-04-06 @ 20:12:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0