and I'll let you...

touch me
anyway that you want



Är trött, så trött. Ska egentligen jobba idag, men jag tar det imorrn. Här går man och spänner sig i flera dagar av rädsla för att inte hinna med det som ska göras och sen när en av sakerna är inlämnade och färdiga så släpper allt och man märker hur mycket energi som gått åt.
Då är det skönt att ha något att se fram emot... Som Kalmar den 31 maj. Sköna toner med Håkan, Takida och Neverstore, en massa braiga vänner och en hel del alkohol. Och till det vaknar vi med hotellfrukost, kan det bli mycket bättre?! Det är klart, 22 augusti på Amfium på Campus kan också bli helt okej.
Men just nu känns det väldigt långt dit.......



Och imorn ska jag prata i telefon... har jag bestämt!!


För övrigt så träffade jag min vapendragare från gymnasiet älinpälin idag, för första gången sen jag vet inte hur många Oléokvällar sen!!




Dagens soundtrack #3: Marit Bergman - Out on the piers






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0