Det är ju trevligt...

att man såhär ett par månader i efterhand får reda på vad som sägs av fulla människor på krogen, när man själv inte är i närheten och kan bevaka.... Det underlättar dock att jag inte haft den här informationen tidigare, då detta faktum hade kunnat göra min sociala tillvaro något ansträngd från min sida. Nu har det som sagt gått ett par månader, så antagligen är det något som fallit i glömska vid det här laget...

Eller så är det något som har, eller fortfarande, diskuterats i diverse studentlägenheter och msn-konversationer.... Detta är något jag bävar för... Så det är dags att återigen dra på sig dansskorna och inhandla diverse alkoholhaltiga drycker för att skapa nya samtalsämnen, som förhoppningsvis kan släta över det hela... Varför jag lägger sådan tankeverksamhet på det här, har jag ingen aning om. Det finns inte så mycket att orda om. Antingen så stämmer det, eller så gör det att inte. Och är det någon som är intressera av att veta sanningen, är det ju endast att ta sig till grundkällan och fråga, d v s, mig!


För övrigt så var det ju jag, och inte Kirsten Dunst, som skulle fånga Ryan Gosling... Jag!!




Dagens soundtrack: Markus Krunegård - Jag är en vampyr (kommer antaligen räknas som årets låt!!)


image82

My man...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0