El grande finale...

varit en helg med en hel del guldregn, det bästaste givetvis i fredags (Sötnöten är uppe i J-köping idag för att hylla hjältarna och pussa Thörnberg från mig!!) Trodde dock AIK skulle ta hem guldet igår, men så blev icke fallet. IKSU lyfte sig rejält under matchen och tog hem det i första finalen.
Seg bussresa. Har en tendens att bli åksjuk, vilket ledde till att jag tog åksjuketabletter för att kunna plugga på bussen. Shit va seg man blir av dom! Blev inte sådär jättemycket plugg om man säger så, mest Mp3 och sova. Så idag blir det till att ta igen det, är fortfarande inte färdig med seminarieuppgiften tills imorrn och måste gå och jobba idag oxå. Tror jag får dela upp det och ta resten imorrn... ev hoppa över första föreläsningen imorrn, men det vettefan alltså... :/ Hmm... kanske skulle börja istället då, så att jag kommer någonstans.....


Har sovit med min Hv-halsduk sen i fredags.... känns tryggt så... lite mindre ensamt!! (:



Dagens sountrack: North Banks... fortfarande...


image70image71image72image73image74image75image76image78


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0