Ett kungadöme...

för en kram...


Det var längesen jag fick en kram, men idag har jag fått två!! Först för att jag sprang på SARisAn i F-fika-huset och sen för att jag råkade ha koll på var Philip den gode hade ställt sina skor. Det var najs!! (: Man borde kramas mer tycker jag....
Och nu när det hockey... förväntar mig ett grymt tifo och en seger i Hv:s favör... däremellan måste jag plugga en del. Sjukt mycket att göra nu för tiden....




Dagens soundtrack: Niccokick - Awake from the dead my dear best friend





Kommentarer
SARisAn

5-1 5-1 5-1
Kram igen.

2008-04-14 @ 23:22:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0