Hmmm...

den har morgonen har jag haft en mindre besökare än vad jag hade på hela dagen igår. Är det dags för rekord mån tro?!
Andra saker att notera från morgonen är att jag hade 20 av 20 i Morgonpassets introtävling, är det dags för ett pris nu?! Jag har också tagit mig i kragen och svarat på mail. Det är ett steg i rätt riktning iaf.

Och ikväll kommer guldet hem igen... (: In med Pelle på rinken också, trots Davidssons storhet så är det #7 som är Mr HV och det har han varit sen Mr Stillman himself la skridskorna på hyllan...


Men nu måste jag göra nåt ansvarsfullt och vuxet och sånt där tråkigt... kan inte sitta här hela dagen!



(och imorrn blir det Sthlm och SM-finalerna i innebandy.... troligtvis..)



Dagens soundtrack: Foreigner - I wanna know what love is ... Tack P3!



Kommentarer
Anna

Grattis va kul :)

2008-04-18 @ 10:15:00
URL: http://annabenjamin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0