If I was a flower...

growing wild and free
all I'd wanna is you
to be my sweet honey bee



Ehh jahaa... då ska man för första gången den 16:e augusti, bli växjöbo. Inte vislandabo som de 23 tidigare åren.... känns lite märkligt, men det får jag väl vänja mig vid. Måste bara in om HSB och skriva på kontraktet, men lägenheten är min iaf. Iiih läskigt. Men det kanske är dags att växa upp nu och ta hand om saker och ting själv, istället för att pappa ska göra det åt en?! Iofs, han lär nog få dra ett lass åt mig iaf... ;) Vem ska han annars ha och gnälla över?!

Och nu måste jag slänga i mig nåt att äta lite fort, sen föreläsning, sen plugg, sen möte med SM-finalåkarna på lördag och under den tiden måste jag bestämma mig för ifall jag ska göra ett ebsök på CSM-förfesten på Stallarna. Har ju betalt 70 spänn och hinner jag göra en del av pluggandet, så kanske det blir en snabbvisit, nykter dock!!


5-1 5-1 5-1 5-1 5-1 5-1 (för att citera Sara!! ;)




Dagens sondtrack: The Moldy peaches - Anyone else but you


image68

Hur söt får man blir?! Måste komma från hans faster..........................


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0