Jag flyger högt...

och det
känns som jag faller igenom igen
jag vet inte vem jag är
men jag vet att jag är din




Har ingen feber iaf.... även om det känns allmänt märkligt i huvudet och kroppen. Vanligtvis ligger jag med täcket som en kokong runt mig, men inatt var det bara fötterna och händerna som behövde värme, typiska emmie-börjar-bli-sjuk-tecken... Men än så har det inte hänt så mycket.... så det blir nog lite träning idag iaf. Måste ju fixa kompletteringsuppgiften, så det är pulsband på sen! Skrev stödantcekningar till ena delen av litteraturen till talangutvecklingsuppgiften. Råkade visst bli sex sidor, men jaja... har ju nåt att arbeta med iaf. Och det känns som att jag förlänger tiden till att knåpa ihop en arbetskravanalys tills imorrn innan föreläsningen. Ja det gör jag. Hockey ikväll ju!!


Seriöst sugen på en resa till LA... Mmm jaja...


Kissnödig...




Dagens soundtrack: Håkan Hellström - För sent för Edelweiss






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0