jag vandrar bara runt...

här i samma ring
och känner hur skorna klämmer...




Det är därför jag har blåser på båda lilltårna, samt mellan stortån och den tån "vad-fan-man-nu-ska-kalla-den-som-sitter-jämte". Så går det när man väljer att gå utan strumpor... ajaj!
Och jag har fått min bonus, var på tiden Apetong!!
Och alla lösa planer som fanns inför helgen, har efter hand försvunnit allihop, nu ser det mest ut att inte bli nånting alls. Ingen som vill följa med till Terassen imorrn?! :/


Det är iaf premiär i herrarnas div 5 sydvästra: Vislanda - Hovshaga 1900 å Tallevi... så nu vet ni var ni hittar mig varje helg fr o m nu.
På tal om fotboll, så ligger jag just nu på fjärdeplats i Smp:s Coach-tävling, på 8 poäng (Tack H!). Målet är att kamma hem mest poäng under en månad och på så sätt hamna på sportsidorna i Smp... det är nog min enda väg till de där femton minuterna av kändiskap!



Dagens soundtrack: Markus Krunegård - Stjärnfall



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0