kaka...

jag hinner inte med det här. Jag hinner inte knappt andas. Det är mycket nu. Blir föreläsning med Wikegård nästa torsdag oxå, fick en plats till slut.
Ska egentligen göra power point-presentation, men hamnade med första seminarieuppgiften till nya kursen "Idrottens kulturella förutsättningar" (äntligen en kurs jag inte känner mig helt efterbliven i!!)... Och om tjugo minuter måste jag ner till jobbet, vilket gör att jag missar stora delar av matchen idag (lite tur dock att den inte börjar förrän 1930). Får bli Radiosporten idag, istället för kanal 5.

Btw, nån som vet varifrån man får tag i en rosa flamingo?! Som kan stå på golvet.... och helst något närmare Växjö än Malmö!! Hade varit oerhört fräsigt att ha i mitt nya place... Har gått ifrån det helgröna badrummet från förra lägenheten, med att blanda i rosa i det hela. Finns en grymt snygg sophink på Lagerhaus som skulle passa perfekt!!!



Dagens soundtrack: Barry Louis Polisar - All I want is you



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0