Lite beslutsångest...

plugga träningslära och årsplanering för ett elitserielag i innebandy eller träningslära och presentation av barn- och ungdomarstalangutveckling. I all den ångesten blev det att jag hamnade här. Och istället för att välja en av de två alternativen, drar jag ut i ösregnet och ser till att hästarna kan komma in tidigare. Jag är så godhjärtad. Varför fattar ingen det?!

Och förresten, om det är nån som vill göra uppgiften med talangutveckling med mig, så gärna! Det är en paruppgift nämligen (det är de visserligen båda två, men jag har ju som sagt problem med tvåsamhet!!) och jag tror inte att någon går på idén om mina multipla personligheter, så jag söker en partner.... rent akademiskt alltså.

Börjar känna igen det här... inte bra. Inte bra alls....




Nersläpp om fem timmar och fyra minuter. Och jag har inte tränat på ungefär fyra veckor. Det kan bara gå åt helvete....






Dagens soundtrack #2: The Sounds - Ego



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0