men ååh...

det stavas ju faktiskt blåsor... jag har inte stavningssvårigheter, dock är jag väldigt dålig på att läsa igenom det jag skrivit. Även när det gäller mer akademisk text... som jag för övrigt, utan att skryta, är rätt jävligt bra på!

Och sånt här sysslar vi med när Vislanda åker på storstryk i seriepremiären:

"Jag är en normal kille på 20 år som söker efter någon att göra lite udda saker med, t ex onanera och titta på snöflingor samtidigt som man stoppar stjärten full med frysta sköldpaddor, det är mysigt. Jag brukar även ligga med trafikdödade djur och ta  kort på förbipasserande, dom brukar se så förvånade ut, det är skojigt. Fredagkvällar gör jag oftast två  varma mackor, en äter jag och kallar jag för slyna och sen ligger jag med den. Gillar myskvällar, är ofta ute och går med min lama tax som heter Siv-Göran. Gillar även att springa naken med en abborre i munnen och tallkottar i armhålorna samtidigt som jag tittar på dåliga westernfilmer från 70-talet. Om du har liknande intressen kan vi kanske träffas och prata lite."

Fullt friska människor... !

Jag kallar det Wesetsyndromet....




Dagens soundtrack #2: Ashlee Simpson - Ragdoll



Kommentarer
Johanna

Ha en trevlig fredagkväll. Titta gärna in på min blogg och lämna ett spår efter dig...

2008-04-25 @ 21:17:47
URL: http://framtidstankar.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0