när faller du i gråt...

när faller du isär
och när faller du för tanken
som har burit allt det där





nu är jag lite trött på att höra från mamma och diverse kompisar i olika umgängeskretsar att jag är fin. att mitt hår är fint. och dylikt. kan ingen ANNAN säga det. någon gång liksom. inte för att det inte uppskattas, men det faller i glömska så lätt. tas för givet och blir till vardag. inget med glitter, stjärnfall och fyrverkerier. jag vill ha glitter. jag vill ha stjärnfall. jag vill ha glitter. men mest av allt kanske jag bara vill ha lite uppmärksamhet. nåt mer än mmm och tystnad liksom.




Dagens soundtrack #3 (?): Lasse - Vänta


image69

men framför allt vill jag ha en MLP t-shirt...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0