och du...

ringde aldrig...



0-0. Mot Ljungby. Efter full tid. Förlust på straffar. I finalen. Det suger rätt hårt. Men jäklar i vad de kämpade hela helgen, de små liven! Och sen en HV-vinst på det. På det hela taget en godkänd helg!!

Och imorrn blir det testmatch mot Hovshaga, för egen del. Sjukt sugen på att hålla i klubban själv den här gången!!


(egentligen ska jag köra Cooper-test i skolan nu. men det gör jag inte. för jag skulle sova. men då jag inte är populär annars envisades folk med att både sms:a och ringa. gör ni inte det annars behöver ni inte göra det klockan sju och åtta på morgonen. tack!)


Dessutom kör vi Cooper-test med laget snart. Så det så!



Dagens soundtrack: Marit Bergman - Out on the piers


image55image56image57image58

Med Sötnöten i Kinnarps och kollar på hockey... Pelle och Thörnberg äger!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0