och förresten...

borde teve ha en varningsskylt varje gång de visar en orm, så jag kan blunda eller titta åt ett annat håll. Jag har sån fobi för kräken!! Man kan inte ens kolla på Sverige pussas och kramas utan att de ska vara där och åma sig. Jag HATAR det. Får rysningar i hela kroppen, varje nerv spänner sig och jag blir på fullt allvar inställd på att det är nåt som krälar under sängen och kan därmed inte ha fötterna på golvet. Dessutom kommer jag nu att drömma mardrömmar... inga hemska där jag blir ihjälkramad av någon boaorm, utan mer ett hopplöst närvarande av de där väsiga sakerna, där jag inte på något sätt kan komma undan och dessutom visar det sig oftast att jag måste ta hand om dem, djurvän som jag är...... VARNINGSTEXT FÖR BÖVELEN!!!


Iiiiiiihh......



Inte ens Björns uppenbarelse kunde släta över det hela...ryser fortfarande......... gaaaah!!


Dagens soundtrack #3: fortfarande NBS





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0