om jag kommer dit...

igen
har du en plats där jag kan vila
en plats där jag kan känna
att jag är någonstans ifrån






Det enda att se fram emot den här veckan är onsdag 0900... Då blir det, äntligen, färgning och klippning hos Nannie. Det var ett tag sen... och det syns!! Blir dock inga pastellrosa extensions som jag haft funderingar på ett tag, utan vi kör på rött och svart som vanligt. Behöver inte krångla till det varenda gång jag går dit. Tar ju ett tag och få bort den svarta färgen och den här gången när det som färgades rött förra gången har blivit så ljust, så får det vara så den här gången oxå. Inget krångel! För övrigt är det mest en årsplanering som gäller... vilken måste bli färdig relativt snart, eftersom jag ska jobba hela nästa vecka...

Jag var verkligen nära på att ringa idag. Men det får bli imorn... kör en mjukstart med att ringa till jobbet och anmäla uppsägning till semestern. Så kan jag värma upp med det, genom att prata med någon man halvkänner och sen ta tag i det stora projektet och ringa nån helt främmande halvkändis. Gaaah!


Nää... plugg var det va?!



Dagens soundtrack: Lasse - En tätort på en slätt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0