precis hemkommen...

efter en sjukt underhållande föreläsning med David Lega (den mannen är definitivt någon att se upp till!!) och hockey med SweetMarie... På måndag börjar det, snart är guldet tillbaka där det hör hemma! (:


Och jag köpte nya skor. Vad skulle jag med dom till?! Men dom hade kostat 599 (och jag trånade efter dom redan i början på året) och nu kostade do mbara 299.... Det kunde jag väl få göra?! dessutom hittade jag nya jeans på H&M... men det får faktiskt vänta!! Lite duktig är jag väl då?! Har jag tur så kan jag snart köpa en strl mindre i dom oxå.... (:


Nattinatt...



Dagens soundtrack #2: The Sounds - Night after night



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0