så dum som jag är...

kan jag inte förstå
hur jag ska bära mig åt
för allt blir fel
och nu vet alla om
vad jag sa till dig...



Blev ingen match för F12, för jobbets skull. Blev inget jobb, för bekvämlighetens skull. Det blir imorrn istället, tänker inte trängas med femtielva personer som tvunget måste jobba över när det är dags för min tur.... Så jag ska spendera den här fredag på jobbet oxå. Tur det blir Singstarkväll med Malle och Kusin Vitamin på lördag.... givetvis med alkoholhaltiga drycker i glasen....


Terassenpremiär 26:e... Finally!!



Dagens soundtrack #3: The Slaves - Everyone's on drugs



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0