tråk tråk tråk...

Dagens S-torp problem:

- bärbara är full av virus och är numer inlämnad för en ominstallation av Windows (byebye all musik, bilder etc. Tur man blivit godkänd på alla uppgifter. Note to myself: alltid spara på USB. Note #2: ALDRIG mer glömma USB-minnet i skolan)
- Lyckats med att låna böcker på biblioteket tillräckligt länge för att få total mängd av böter på dom. Varför kommer inte påminnelsen en dag innan som den brukade göra? (För att snikna universitetsbiblioteket vill lura sina fattiga studenter på pengar, särskilt de som försöker undvika att köpa kurslitteratur)
- Har en gruvlig ångest över hela flyttgrejen... dels för att jag måste RINGA och kolla lägenheten först. Jag har telefonfobi, sms kanske?!
- Lyckats fixa virus på pappas stationära dator oxå! Dock lyckades jag trolla bort problemet, men nu är den ungefär lika snabb som en pensionär ute på söndagskörning.
- "Äntligen" fått reda på att jag behöver betala spelarlicensen... när säsongen varit slut i en månad ungefär. Så det blir ytterligare 750 att lägga på de 940 jag måste betala till IF Metall, så min chef inte kan göra sig av med mig (som han redan gjort två gånger, trots att han själv skrivit på  och godkänt min studieledighet, därav ingen bonus för lilla mig, som jag ihärdigt väntar på!!!)
- och behöver jag ens nämna det faktum att HV fortfarande inte fattat att de spelar SM FINAL (!!!) och därav har ett motstånd man måste SPELA mot. Det går INTE bara ställa in skridskorna, som i tidigare matcher... Bara för att man varit överlägsen i grundserien, betyder inte det att man vunnit hela skiten. Fem matcher kvar nu, Kenta: In med Pelle, så nån kan visa de andra gubbarna hur man offrar sig för laget, utan att dra på sig onödiga utvisningar!!!!


Och idag blir det plugg, hela dagen inne i la stada och sen avslutningsmatch med F12, därefter jobbet (som jag inte kommer hinna med p g a matchen!!)

Tråk tråk tråk......





Dagens sountrack:  http://www.youtube.com/watch?v=VtL2bQc5-A4


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0