träna var kanske inte...

sådär jättesmidigt... Man tycker jag borde lärt mig efter vinterns pencillinkurer, men icke!! jaja en halsböld till ska man väl kunna klara av, så länge jag inte kvävs den här gången heller... nu är det ju iofs inte så farligt... än. Men det är lika bra att förbereda sig på det värsta, så slipper man bli besviken sen. Brukar funka bra...


Och eftersom hockeyn går åt helvete kan man ägna sig åt det här istället

http://www.youtube.com/watch?v=jIftFIG1j_c

http://www.youtube.com/watch?v=l7nsnnf7cZg

http://www.youtube.com/watch?v=O4THv5SYfBo



och annat som jag snott från http://flygandeelefanter.blogg.se

- Vilken är det mest pinsamma band du lyssnat på?
Mina Spice girls dagar kan jag stå för, men min första CD-skiva var Werner & Werner- Kockarnas julskiva... och jag tyckte den var kul!!
- Hur många timmar har du suttit som mest vid datan?
4 timmar typ...
- Vilken färg har din cykel?
Alla de möjliga, eftersom nån bytt färg på den hundra gånger. Men jag vill måla den polkagrisrandig nu...
- Blondin eller brunett?
Brunett.... fast åt det väldigt mörka hållet
- Vilken färg har du på texten på msn?
Beror på vilken dator, på min mesrosa och på den här svart
- Vilket stjärntecken är du?
Vattuman
- Har du diskmaskin?
Nope
- Rakar du av dig dina ögonbryn?
Eller hur!!
- Har du husdjur?
En hund, en katt, två hästar
- Vilket smeknamn gav din mamma dig när du var liten?
Min lilla duva... då och då!!
- Är du kär i någon just nu?
Svar nej
- Har du sagt "lol" någon gång under ett samlag?
Eller hur!!
- Har du ätit godis för hundra kronor?
Sammanlagt under min livstid? Jo visst!
- Vad är du beroende av?
Mjölk
- Vad har du för fobier?
Ormar, höjder och en massa skit som är väldigt underliga...
- Hur lång är du?
172
- Om du var ett verktyg, vad skulle du vara då?
En sekatör... bara för att det är ett roligt ord
- Sover du med gosedjur?
Bluey - Hv's maskot och en blå enhörning...
- Vad har du som ingen annan har?
Min ena tatuering har ingen annan...
- Vilken mobil har du?
Sony Ericsson W380i
- Vem var den senaste du fick mms av?
Min svägerska
- Vem var den senaste du fick sms av?
Malle
- Vem ringde dig senast?
Pappa... han hade skickat ett tomt sms... av misstag
- Är du förlovad?
Med mig själv isåfall
- När duschade du senast?
Idag
- Vem tänker du på nu?
Malle... eftersom jag pratar med henne




Dagens soundtrack #2: Tegan and Sara - The con


Kommentarer
hanna

åh har du en w380i? jag funderar på att köpa en grå. men är du nöjd med den? hur är batteritiden om man lyssnar på musik rätt ofta? snälla hjälp, jag hittar inget när jag googlar :O

2008-04-13 @ 11:11:31
URL: http://randomNAME.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0