varför...

kan man inte få ha sina saker i fred?! Här ligger mina sommardäck till Betsy helt stilla ur vägen för allt och alla nere på Apetong.... och så går nån JÄVEL och snor dom! Okej att det däcken är schletna som fan, men dom sitter på alu. fälgar och jag körde hela jävla förra sommaren med vinterdäck eftersom jag aldrig fick dom av f d ägaren och nu när jag har dom, går nån JÄVEL och snor dom.... antagligen! Dom låg jämte min brors däck nämligen, oxå dom på alu fälgar och hans är borta..... var är mina?!
Behöver jag ens nämna raseriet som bubblar upp inom mig, med tanke på min brist på anger management!?!




AS!


(det stör mig oxå att det kan vara sista hockeymatchen för elitserien den här säsongen och varenda artikel handlar om LHC. det är ett lag till i den här finalen och det är de som kommer ta hem hela skiten!! tråkigt för de s k journalisterna att de missat detta!)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0