But I thought you said...

summer's gonna take the pain
away...



Dagens I-landsproblem:
Var tvungen att klippa tumnageln med avbitartången idag på jobbet, eftersom den var så lång att det gjorde ont när jag hade handskarnapå mig... så att ehh....


Jag vet inte riktigt vad jag ska tänka
just nu tänker jag ingenting
eftersom jag lärt mig den hårda vägen
att aldrig hoppas
och egentligen vet jag inte heller om det är det
jag gör
men tecknen har funnits där förut
och jag var inget större fan av dem då heller
och då hjälper det kanske inte
att det är nya tider




Dagens soundtrack: Hello Saferide - Anna



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0