Det var alldeles...

för längesen vi sågs
det måste gått ett år...



För att citera min hjälte Veronica Mars:

I made out once, back in the day. I think he had me pinned up against a woolly mammoth




Jag började gårdagen med att slå huvudet i badrumsskåpet. Det ömmar fortfarande.
Idag slängde jag en tavellist över tån, vilket gör att den är dubbelt så stor dom den andra. Däremot hittade jag en tia och en femtioöring i min dammsugare när jag "lagade" den.


Och nu har fläkten till min frys precis slutat låta, så nu är det dags för mig att sova. Synd bara att det är Kick off vecka och alla studenter festar. Utom jag. Som jobbar två dagar till...


Och jaa, det har pågått ett par år, men det börjar bli jävligt tröttsamt. Börjar nog leta efter nåt nytt nu...



Och där satte fläkten till kylskåpet igång istället... Tack tack!!





Dagens soundtrack #2: Black kids - I'm not gonna teach your boyfriend how to dance with you



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0