It's been forever...

since we talked
the whole night trough...




Nu har det lagt sig lite och jag har vant mig. En plattång. Det krävs så lite för att glädja mitt ytliga jag!

(och en brorson med avklippt fingertopp och sötaste smajlet och en annan liten trollunge som härjar!!)



Ändrar nog också dagens planer och åker med mamma och pappa till IKEA och inkasserar två barstolar i inflyttningspresent! Kaaatjing!!



but I just keep on searching
every where for something true
but I guess it all leads back to you





Dagens soundtrack: Amanda Jenssen - For the sun




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0