När allt annat här...

är falskt och fel...



M+E=B



Och det är så det ska vara... och det är så det känns igen, för tillfället iaf. Och jag hoppas att det här tillfället stannar kvar.

Något annat som också är tillbaka är min nervösa (o)vana att stänga av mobiltelefonen. Oftast efter ett ivägskickat sms. Det är ett beteende jag anammade för ett par år sen. Att jag återupptagit det här beteendet redan nu, bör ge vissa varningssignaler. Så antingen är jag överdrivet paranoid. Eller så håller jag på att stövla rakt in i en flashback. I och för sig, är personen utbytt den här gången. Det är ändå ett fall framåt!!



Dagens soundtrack: Johnossi - 18 karat gold



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0