Och för det femtielfte...



Betsy har rätt dåliga däck och eftersom mina sommardäck med alufälgar blev snodda i vintras, har jag kört med mina dåliga vinterdäck hela sommaren, inte för att det finns särskilt mycket dubbar kvar, men ändå... Nu var det ju så att jag lånade ut Betsy till min far, efter att han insisterat på att lämna in henne på Bilservice. Då upptäckte han statusten på däcken. Då är i princip blankslitna. Om ni vill veta exakt hur dåliga de är, så förbjöd han mig att köra Betsy in till stan och träningen idag. MIN PAPPA!! Då är det allvar!





Dagens soundtrack #3: The Postal Service - Such great heights



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0