But that...

was when I ruled
the world



nu är jag kär
igen
den här gången i ett klädesplagg
har hittat klänningen jag ska spendera
julen i
och den är precis så punkprinsessig
som jag vill ha den
man känner sig lite som ace ventura med sin rosa
ballerinakjol när man sätter sig ner
var tvungen att testa den igen när jag kom hem
och jag vill inte ta av den för den är så förbannat fin
och kunde jag
skulle jag lägga upp en bild på den här
med kameran kan inte göra den rättvisa
och nu kokar jag makaroner
vilket jag kommer få leva på resten av månaden
men va fan gör det?!
vill man va fin får man lid pin....




Dagens soundtrack: Like honey - Airport




Fast är hon, min kära vän... borde
fan inkassera strumpbyxorna oxå!
Halsbandet har jag redan erhmm....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0