I see a red door...

and I want to paint it black...



det är bara en sån där kväll
när det är onödigt att gå och lägga sig
eftersom jag inte kommer sova ändå
trots pillerknaprande
varför jag fortsätter säga att jag knaprar piller
förstår jag inte
eftersom man sväljer dom...



såg på grey's innan
något jag brukar göra på onsdagarna numer
och det slog mig att de romantiserar något
överdrivet om kärlek
och att den skulle kunna övervinna en hel del
döden tillochmed
och det slog mig
att skulle jag hamna i en mellan-liv-och-död-situation
där något så simpelt som kärlek skulle vara skillnaden
så hade jag varit rätt jävligt död
och det kan ju låta sorgligt
men om jag förlikar mig med tanken på att spendera
resten av livet ensam
med grey's på onsdagar
one tree hill och gossip girl på söndagarkvällarna
och micromiddagar och en tvåsitssoffa
så kanske de här sömnlösa nätterna
och meningslösa blogginläggen
upphör
och då har jag en lösning
jag ska förlika mig med tanken på ensamhet
för så jävla simpelt det hade blivit
Livet



Dagens soundtrack #2: Rolling stones - Play with fire


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0