I will...

wait here for my man
tonight
its easy when youre big in Japan



jag ska snart sätta mig och pyssla
med meningsbyggnadet och
länkar till innebandysidor
först ska jag bara säga att jag klarade dugga
nummer två
och för det andra ska jag fortsätta bygga på min dryga
sida genom att citera M Hedberg, som betygsatt
min hemtentamen i kursen Idrottscoaching
Here it goes:


Feedback

Det du skrivit är jätteintressant att läsa. Hade jag inte sett filmen innan hade jag definitivt velat se den nu. Du har plockat fram ett antal händelser ur filmen som på ett eller annat sätt är signifikativt för hela filmen. Dessa händelser har du sedan på ett naturligt och korrekt sätt kopplat till olika källor. Jag tycker du hamnar helt rätt i de teorier du väljer att använda. Jag gillar också att du kopplar egna erfarenheter till det som händer i filmen. Det sätter extra krydda på det samt visar prov på insikt och reflektion. På det sätt du väljer att beskriva filmen och dess händelser visar att du besitter en god kunskap inom området. Riktigt kul att läsa!

 

Ett VG!




Bara så att ni vet;
jag ÄGER er allihop! ;)





Dagens soundtrack: Ane Brun - Big in Japan





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0