If you...

only knew



mottog sms nyss
kan du köra minibuss
eeeh ja
till västervik
eeeh rent teknisk ja
med u laget på söndag
eeeh ja
och så är det bara så enkelt
att skicka ett sms tillbaka
att nej det kan jag faktiskt
inte för jag är fruktansvärt
upptagen med att vältra mig i
min roll som martyr

men det är ju det
att jag är inte sån
för jag är en sån som ställer upp
hur många gånger folk än trampar på mig
för folk förtjänar ju en andra chans
eller femtiotvå
så jag får väl köra den där jävla minibussen
och spela med helvetesnumret två
på ryggen
trots att det på mina kläder och mitt fodral
och min flaska klart och tydligt står nummer tio


ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH




Dagens soundtrack #3: Timo Räisänen - Without you



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0