It's just...

another christmas
on my own...




mange schmicdt och jag
vi håller fanan högt för csm
trots att det inte blev nåt sivs
utan stallarna istället
men trevligt var det!

fördriver mest tiden tills modern
och fadern anländer med min
födelsedagspresent
den infaller dock inte förrän februari
men jag menar
ska folk hålla på att ge mig saker hela tiden
så kan de väl lika väl fortsätta

skulle kunna läsa sport nationalism
and globalization
med betoning på skulle kunna........



sjukt bra jullåt förresten ---->


Dagens soundtrack: The Hives & Cyndi Lauper - A christmas duel


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0