När man längtar...

tar saker tid



Folket! Jag är kär!
kom hem efter ett okristligt tidigt seminarie
slog på teven på måfå
och hamnade i Jay Leno
Heidi Klum var där
hon är vacker jag men det är inte henne
jag talar om
för efteråt dök det upp en något lustig typ
med otvättat hår Bam Margera-look
och en något brittisk accent
Robert Pattisson från Twilight
och eftersom jag efter sista säsongen av Buffy
inte får mitt vampyrbehov tillfredsställt
och då räknar vi inte en tolvårig vampyr
i låt den rätte komma in (även om den filmen
egentligen är bättre än twilight)
så var jag tvungen att kolla in denna hypade film
och visst den var helt okej
men robert pattisson
OMG!
Jaa jag säger då det....
det är tur det finns film
och tv-serier
så blir den där förlikningen mycket enklare att hantera!


Ikväll blir det Wikegård-föreläsning
med andra Ems och hennes mamma!!




Dagens soundtrack: Markus Krunegård - Ibland gör man rätt ibland gör man fel




Mmmmmmm....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0