Not in my...

wildest dreams
could I've...



visserligen befarade jag detta
men jag tänkte ändå någontans
långt inne i min sargade innebandysjäl
att så kan han väl ändå inte göra?!
men det gjorde han
U-lagsmatcherna borde väl ändå
och är
till för de som inte får någon speltid i A-laget
det vill säga JAG
men när IV08 står för motståndet
så gäller inte det
Nää nu är vi tillbaka i landet av prestige
och då ska de "bästa" spelarna ställas på plan
medan vi andra kan få åka på trevliga små resor
som de två nästkommande bortamatcherna
i Västervik och Oskarshamn
trevliga små resor men en jävla massa tid i en minibuss
och åksjuka
I HELVETE HELLER
duger det inte imorrn
så får det fanimej vara



Dagens soundtrack #2: Naglar mot griffeltavla................................



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0