Spending time with you...

on christmas eve



igår inkasserades en blomma
och två biobiljetter
(nån som följer med på twilight?!)
idag inkasserades två julklappar
i el fridos regi
och jag har numer en snöglob
jag är barnsligt förtjusta i dessa ting
ungefär som med my little ponys
dock har jag ingen
förrän nu
nästa år blir det en storlek större!

så efter morgonens redovisning
och opponering
så blev det hela en rätt okej dag ändå
nu ska jag bara övertala någon att det är
sivans och rockparty som gäller ikväll
just nu ser det mörkt ut

om inte annat blir det sivs imorrn
med pellets

hade egentligen velat åka hem
i helgen och pussa på goshästen
som är halt
dags för CSN snart?!

Nu blir det julstäd
en av julens få baksidor



Dagens soundtrack: Tiger Lou feat Firefox AK - Christmas eve





Älsklingen...


Kommentarer
Daniel

Härlig häst!

2008-12-19 @ 21:06:41
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0