Sure...

can't start...



jahaa vad gör jag nu då
fram tills träningen börjar
har redan pluggat det som pluggas ska
har sett senaste hills-avsnittet
det som återstår
är disk
ihopplock av diverse utspridda saker
och funderingar över vad man kan tänkas
klä ut sig till på nyår
om jag nu väljer det alternativet
det finns iofs inga andra alternativ
så jag har väl inte så mycket att fundera över egentligen
tråkliv.... igen
skulle jag kunna byta
hade jag bytt med Whitney Port förmodligen
iaf för tillfället
men jag ser faktiskt fram emot helgen en aningens




Dagens soundtrack #2: Two hours traffic - Sure can't start



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

englabarn

- and to know me as hardly golden is to know me all wrong, they were -

RSS 2.0